תארי לעצמך שהיה לך את הכוח להגדיר את מבנה הפנים שלך - מחדש. להאיר את האזורים היפים, לטשטש את אלה שפחות וליצור גוון עור מדהים בקלות נטולת מאמץ.

הקסם שיאפשר לך לעשות את זה, טמון בשליטה בהצללות, קונטור, הדגשה וחיטוב. טכניקות אלו, כאשר הן מבוצעות נכון, יכולות להעניק לך את החופש היצירתי לבנות לוק עדין, עוצמתי, קלאסי או דרמטי ככל שתרצי.

אז אם מוכנה לגלות את הסודות שיעניקו לך מראה מלוטש ומפוסל, המאמר הזה יכול להיות החבר הטוב ביותר שלך. בסופו, גם נעניק לך המלצות למוצרים לייעול שגרת היופי שלך.

אז מה זה בכלל? בואי נתחיל מהבסיס.

הארות והצללות נועדו כדי להדגיש קווי מתאר ולשפר את תווי הפנים הטבעיים שלך. בעצם ״לקרב״ את הפנים כמה שיותר לצורת הפנים האידאלית, הלא היא הצורה האובלית.

קונטורינג משמש לפיסול והגדרה על ידי יצירת צללים.
והדגשה נועדה להדגיש ולהבהיר אזורים מסוימים.

שתי הטכניקות הללו פועלות באופן סינרגטי ליצירת מראה מאוזן והרמוני.

איך עושים, צעד אחר צעד:

1. הכיני את העור: כמו בכל שגרת איפור, התחילי עם פנים נקיות ולחות. מרחי פריימר כדי להחליק את מרקם העור שלך ולעזור לאיפור להיצמד טוב יותר, ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.

2. הניח את הבסיס: מרחי בסיס התואם את גוון העור שלך כדי ליצור בסיס אחיד לתהליך העיצוב, ההדגשה והחיטוב.

3. עיצוב קווי מתאר: זהי את האזורים בפנים שלך שאת רוצה להצליל או להגדיר כמו שקעי הלחיים שלך, צידי האף, הרקות ולאורך קו הלסת. מרחי על אזורים אלו גוון כהה בשני גוונים מגוון העור שלך. תתחילי מקצת; את תמיד יכולה לחזק.

4. הבהרה: הביאי קדימה את נקודות השיא של הפנים שלך בהן האור פוגע באופן טבעי. מרחי היילייטר על החלק העליון של עצמות הלחיים, במורד גשר האף, מרכז המצח, הסנטר, קשת קופידון ומתחת לעצם הגבה.

5. Blend, Blend, Blend: זהו ללא ספק השלב המכריע ביותר. השתמשי במברשת מיזוג או ספוג כדי למזג את קווי המתאר וההיילייטר לתוך העור שלך, כדי להבטיח שאין קווים קשים. המטרה היא מעבר חלק מקו המתאר שלך, לעור הטבעי שלך, להדגשה שלך. ככה נוצר מראה טבעי, והרי זו המטרה לא?

6. חיטוב: לבסוף, שימוש בטונר יכול לעזור להעלים כל עודף מוצר, ולהבטיח גימור חלק. הוא גם משחזר את איזון ה-pH של העור ונותן לאיפור שלך כוח עמידות נוסף.

המוצרים שיכולים לעשות לך חיים קלים:

1. פלטת צלליות, היילייטר ושימר 3 ב1: פלטה המשלבת צלליות, היילייטר ושימר היא כוכבת על בערכת האיפור המודרנית. חפשי פלטה הכוללת מגוון גוונים המתאימים לשימוש כסומק, צללית, טונר ולפיסול הפנים והצוואר. ניתן להשתמש בגווני השימר כהיילייטר, בגווני המאט ליצירת קונטור, ובגוונים התוססים יותר לצלליות או לסומק. פלטה רב-תכליתית לא רק תחסוך מקום בתיק האיפור שלך, אלא גם תהפוך את שגרת היופי שלך ליעילה יותר.

שימי לב שפלטת דיווה שלנו נותנת בדיוק את המענה הזה.


2. ספוג איפור מקצועי Extra Soft - ספוג איפור רך במיוחד מעוצב בשטיפת טריפול. באמצעות הקצה המחודד ניתן לעצב קווים דקים, באמצעות הזווית הישרה ניתן למרוח ולטשטש ובאמצעות התחתית המעוגלת ניתן למלא איזורים קשים כמו שקיות, עפעפיים, מצח ועוד.


3. מברשות.
מברשת מספר 12 להנחה וטשטוש צלליות
מברשת זוויתית מספר 4 לפיסול הפנים, קונטורים וסמקים
מברשת מספר 7 לטשטוש צלליות, הארות ושימר

סוף דבר

מעבר לשלבים ולטכניקות שפירטנו כאן במאמר, עולם העיצוב, ההדגשה והחיטוב כולל אינספור כלים ומוצרים כמו מברשות, ספוגים, קרמים ואבקות.

האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אבל אל תרגישי מוצפת.

זכרי שאיפור הוא מסע של גילוי ויצירתיות. קחי את הזמן שלך, התנסי, והכי חשוב, תהני עם זה! בעזרת תרגול, תמצאי את השיטה והמוצרים המושלמים שמתאימים לך, ומאירים את היופי הייחודי שלך.

אוהבים,
צוות Be La Belle